torsdag 25 juni 2009

Ännu en kull.

.
Växande bebisar. stört-söta, och mycket rara.



3 kommentarer:

Elin elin_thorsell@hotmail.com sa...

Hej!
Har varit in pa din blogg lite da och da, och ser att du har jattefina moss! Jag har haft mina tva hanar i snart ett halvar, och funderar pa att skaffa tva honor ocksa. For att eventuellt kunna ta en kull, men mest for sallskap. Hor garna av dig om du har tva flickor fran den nya kullen som skulle passa! Jag bor i Malmo. Mvh Elin

amaira sa...

Hej Elin! Vad glad jag blir att du tycker om mina möss!!
Just den här kullen finns ingen över, som det ser ut nu.

Flera ska jag behålla själv, sedan har jag samarbete med en annan uppfödare, och till sist har jag köpare i kö ;-)

Men om du mailar mig på
amaira@logotypes.se
så jag har din mailadress, kan jag höra av mig när jag har något som kanske intresserar dig.

amaira sa...

Nämen förlåt Elin, nu ser jag ju din epostadress - säger hon som ibland är blind på ögonen ;-)
Jag hör av mig.